Počítačové sítě, prodej a servis výpočetní techniky

Kontaktujte nás: +420 603 722 584

Autorizované servisy

Přehled autorizovaných servisů (pro zboží deklarované se „zárukou výrobce“):
Acer
Reklamace řeší jen  Acer Czech Republic s.r.o., Servisní centrum, 
autorizovaný servis:  CTPark Brno Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, 
tel. 531 027 777, 531027027, cz_partner@acer-euro; http://www.acer.cz 
Autorizovaný servis nutno kontaktovat PŘEDEM! . 

Adobe
Technická podpora  Komplexní informace na http://www.adobe.com/eeurope/support/contact/ 

ADI
Reklamace řeší  jen  ADI Czech s.r.o. 
autorizovaný servis:  viz. http://www.adiczech.com 

AOC
Reklamace řeší jen  Pozor, změna servisního partnera! Reklamace řeší servisní středisko pro značku
AOC
autorizovaný servis:  nutno předem kontaktovat zákaznické centrum, kde obdržíte potřebné informace. 
Hot line: (+420) 800 143 569 popř. e-mailem: czech@aoc-service.com 

APC
Reklamace řeší jen  viz. http://www.apc.com/cz/ hot line tel. 800 10 20 63; 
autorizovaný servis:  technická pomoc: http://www.apc.com/support/contact/index.cfm 

APOLLO
Autorizovaný servis  BGS distribution Czech s.r.o. e-mail: info@bgscz.cz 

ASUS
Reklamace: NTB, PDA, LCD  Provádí výhradně servis Asus: ASUS Czech Service s.r.o., Na Rovince 887, 720 00 Ostrava Pro reklamaci vyplňte formulář: http://rma.asus.de/rma_cz/ tel. +420 596 766 888

BenQ
Reklamace řeší jen  Servisní organizace: m-asp s.r.o. ; informace o pobočkách viz.: http://www.asupport.cz/ 
autorizovaný servis:  Hot line: 0844-236700


Brother
Reklamace řeší autorizovaný servis  Reklamace řeší servisní partner Brother, kterým je Český servis, a.s., po předchozím přidělení RMA čísla, které vydá Brother International CZ s.r.o. 
(včetně spotřebního  616 00 Brno, Veveří 102 tel: 541 42 69 11 
matereriálu)  Kontaktujte nejprve techniky Brother: • Ing. Ivo Jakubka 541 426 917 603 761 704 i.jakubka@brother.cz 
• Zdeněk Malý 541 426 910 737 215 618 z.maly@brother.cz 
kteří přidělí RMA číslo s nímž lze zaslat reklamované zboží do Českého servisu, a.s.: 
http://www.ceskyservis.cz/cz/kontakty/index.html 

Canon
Reklamace: Spotřební materiály pro ostatní zboží  Jen v autorizovaném servisu, viz.: http://www.canon.cz/Support/Consumer_Products/services_locator/index.aspx Doporučený servis na periferní zařízení: Can-j-servis, s.r.o. Certified Service Partner Canon viz.: www.can-j-servis.cz e-mail pobočka Brno: brno@can-j-servis.cz Optické produkty Canon: http://www.awh.cz/opravujeme/

Corel
Technická podpora  Apro s.r.o. kontaktní osoba: RNDr. Zdeněk Rampas (tel. 224 239 645) 
support@apro.cz ; ZRampas@apro.cz ; www.corelsupport.cz 

Creative (pozor, změna řešení reklamací od prosince 2009!)
Reklamace řeší jen  Powersales servis – autorizovaný servis Creative v ČR 
autorizovaný servis:  http://serwis.powersales.cz 
Dotazy na: servis-cz@powersalesint.com 

D-Link
Reklamace řeší jen  Reklamace řešte přes web výrobce, viz. http://www.dlink.cz 
autorizovaný servis:  popř. použijte hot line: +420 225 281 553; podpora na: support@dlink.cz 

Dicota
Reklamace řeší jen  DICOTA EASTERN EUROPE s.r.o. 
autorizovaný servis:  V Rovinách 520/46, 140 00 Praha 4 tel. +420 261 227 763 fax. +420 261 227 767 
dicota@dicota.cz ; www.dicota.cz 

Eaton -UPS
Reklamace řeší jen  Reklamace řeší výměnným systémem do druhého pracovního dne autorizované středisko: 
autorizovaný servis:  Eaton Electric, s.r.o. 
V Parku 2336/22, 148 00 Praha 4 tel +420 234 769 520 Hot line: 603 192 236 Upozornění: 1fázové UPS do 3KVA řeší Dileris a.s. viz.: www.dileris.cz 
Informace o záruce na připojená zařízení naleznete zde: 
http://plocha/data/forms/eaton/Zaruka_na_pripojene_produkty_CZ.pdf 

Epson
Autorizovaný servis  http://support.epson-europe.com/local_support/cz/serivceCenterPDFs/EDG_Service_contact_CZ.pdf Upozornění: před odesláním do autorizovaného servisu nutno registrovat reklamaci na Hot line +420 800 142 052 

Ever-UPS
Reklamace řeší jen  PRONIX s.r.o. Office park Hloubětín budova D Poděbradská 55/88, 190 00 Praha 9 
autorizovaný servis:  tel. +420 284 810 258-9 
Servis nutno kontaktovat předem telefonicky pro získání autorizace. 
Upozornění: neautorizované zásilky servis neakceptuje! 

Fujitsu Siemens
Reklamace řeší jen  viz.: http://cz.ts.fujitsu.com/service-support/service-center/ 

Genius (lokalizované klávesnice)
Reklamace  FIXIT – PPL Depo Ostrava, Františka a Anny Ryšových 1168/21, 721 00 Ostrava 
uvedeného zboží řeší  Zákaznická linka: +420-226259864, e-mail: genius@cz.fixit-service.com 

Grundig
Reklamace řeší jen  Video progress Kolmá 9, 190 00 Praha 9 – Vysočany tel. /fax +420 284 814 444 
autorizovaný servis:  servis@videoprogress.cz 
http://www.videoprogress.cz/ viz také: www.grundig.cz 

HannsG
Reklamace řeší jen  Autorizovaný servisní partner zajišťuje svoz vadného zboží -řeší se prostřednictvím RMA 
autorizovaný servis:  procedury. Registarce zákazníka na e-mailové adrese: hannspree-serwis@letmerepair.pl 

Hewlett Packard
Reklamace:
: http://www.hp.cz/ Zákaznická podpora HP viz: http://h10126.www1.hp.com/services/podpora/ 

HTC mobilní telefony a příslušenství
Reklamace řeší jen  VSP DATA a.s. Údolní 2188, 390 64 Tábor 
autorizovaný servis:  tel. +420 381 212 583 , +420 381 489 546 gsmservis@vspdata.cz 
Huinday monitory
Reklamace řeší  jen  SIL Eastern Europe a.s. , adresa:Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava 
autorizovaný servis:  www.sil.cz e-mail: hotline@sil.cz tel. 596 253 677, 596 253 670 
zadávání servisních zakázek: rma@sil.cz 

Iiyama
Reklamace řeší jen autorizovaný servis:  SIL Eastern Europe a.s. , adresa:Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava www.sil.cz e-mail: hotline@sil.cz tel. 596 253 677, 596 253 670 zadávání servisních zakázek: rma@sil.cz 

Labtec, Logitech
Reklamace řeší jen  Reklamace řeší od 1.10.2008 autorizovaný servis Logitech: FIXIT – PPL Depo Ostrava 
autorizovaný servis:  Františka a Anny Ryšových 1168/21, 721 00 Ostrava Svinov -Dubí 
webový systém přihlašování RMA: http://rma.fixit-service.com 
e-mail: logitech@fixit-service.com 
Lenovo
Reklamace řeší  jen autorizované servisy  Komplexní  informace na webu výrobce: http://www.lenovo.com/cz/cs/ 

Lexmark
Podmínky záruky:   http://support.lexmark.com/cgi-perl/warranty.cgi
autorizovaný servis:  ELSANTA s.r.o. Na Větrově 55/83, Praha 4 – Lhotka
e-mail: info@elsanta.cz

Logitech
Reklamace řeší jen autorizovaný servis  Tato změna nabyla účinností od 1.10.2008 (viz výše info pro: Labtec, Logitech). 

MIO (GPS)
Reklamace řeší jen autorizovaný servis: viz.  http://service.mio.com/  tel. +420 381 210 899 

Microsoft
Reklamace  Proces náhrady OEM médií a COA štítků pro Microsoft OEM: Pokud jste výrobce počítačů nebo prodejce OEM software, máte nyní možnost prostřednictvím formuláře žádat o výměnu vadných médií či štítků. Abyste mohli vložit žádost, musíte být registrováni alespoň jako Registered Partner (nejnižší úroveň) v MSPP (Microsoft Partner Program) a při registraci označit profil System Builder. Informace o MSPP (Microsoft Partner Program) získáte: www.microsoft.com/cze/partner/program/default.mspx Zaregistrovat do MSPP se můžete: www.partners.microsoft.com/partnerprogram/default.aspx 

Navigon
Reklamace přes Support centrum  Kontaktujte reklamační centrum na adrese: support.cz@navigon.com ; Uveďte typ zboží, S/N, datum nákupu a popis závady, centrum vám přidělí RMA a poskytne údaje k přepravě. Reklamuje se kompletní zboží. Navigon zajišťuje a hradí přepravu reklamovaného zboží od zákazníka a zpět prostřednictvím UPS. 

NEC (monitory)
Reklamace řeší jen autorizovaný servis:  Servis i technickou podporu zajišťuje: IMPROMAT-COMPUTER s.r.o. se sídlem v Tř. T. Bati 5267, 762 02 Zlín servis.monitory@impromat.cz, tel. +420 800 166 366; servis zajišťuje a hradí přepravu reklamovaného zboží od zákazníka a zpět 

OKI
Reklamace tiskáren  Daruma systems, s.r.o.  Barrandova 1920,  143 00 Praha 4 
jen autorizovaný  tel. +420 241 776 779, fax. +420 241 776 758 
servis:  e-mail: servis@edaruma.cz;  http://www.edaruma.cz 

PC-CE počítačové sestavy
Reklamace  V případě, že byl spolu se sestavou zakoupen „servisní paket”, řeší veškeré reklamace autorizovaný servis: Český servis, a.s., http://www.ceskyservis.cz Pokud servisní paket zakoupen nebyl, řeší se reklamace jednotlivých vadných komponentů v souladu s pravidly pro konkrétní značky. 
Philips
Reklamace řeší jen autorizovaný servis:  Reklamace řeší Philips Call Center (PCC), volejte tel: 800 142 100 nebo autorizovaný servisní partner, fi. m-asp s.r.o. (asupport) Viz. http://www.asupport.cz/ Hotline tel. +420 272 188 317 

Redstar
Reklamace řeší jen autorizovaný servis:  STARCOM INTERNATIONAL s.r.o., Štramberská 1049/20, 703 00 Ostrava – Vítkovice, tel. +420 596 614 750-2 Reklamační podmínky: http://www.starcom.cz/Portal/Pages/ReklamacniPodminky.aspx 

SafePrint
Reklamace řeší jen autorizovaný servis:  Servisní partner řeší rovněž veškeré DOA reklamace: Reklamované zboží zašlete společně s vyplněným formulářem na adresu: Z+M Servis, spol. s.r.o., reklamace, Valchařská 17, 702 00 Ostrava 

Samsung
HDD, ODD,
Reklamace řeší autorizovaní servisní partneři Samsung: tiskárny,
­Český servis, a.s.,
kopírky, http://www.ceskyservis.cz
spotřební materiál,
-SIL Eastern Europe a.s. , Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava který je součástí
www.sil.cz; e-mail: hotline@sil.cz tel. 596 253 677, 596 253 670 balení celého
-hot line Samsung (i pro předprodejní rekl.): 800 726 786 produktu
další info na: www.samsung.cz

Siemens –> viz Fujitsu-Siemens

Solarix
Reklamace řeší jen autorizovaný servis :  Technická podpora: support@intelek.cz tel. +420 533 338 824
Reklamace: rma@intelek.cz tel. +420 533 338 899

SONY
Reklamace řeší  jen  autorizovaná servisní střediska viz.: 
autorizovaný  servis:  http://www.sonyczech.cz/servis_centra.htm 
pozn: SONY Vaio viz info na www.vaio-link.com popř. 
http://support.vaio.sony.cz/contacts nebo tel. podpora +420 246 019 146 

TOMTOM
Reklamace řeší jen  http://www.tomtom.com/support/support.php?ID=2 
autorizovaný servis:  případně na tel. 239 000 491 (v provozu po-pá 9:00-16:00) 

Toshiba
Reklamace  Notebooky, počítače, optické mechaniky  Reklamace jen v autorizovaném servisu; doporučujeme i pro rychlé řešení v DOA případech. Upozornění: případné řešení reklamace NTB Toshiba dobropisem je podmíněno, kromě vrácení nepoškozeného zboží s kompletním příslušenstvím, také dodáním obnovovacích médií (recovery CD/DVD). Pevné disky  Podle údaje na faktuře: “záruka výrobce” značí reklamace přes autorizovaný servis 
Autorizované servisy  CSF s.r.o., Hradec Králové a Praha CHG Service, a.s., Brno  http://computers.toshiba-czech.com nebo www.toshiba.cz přímé odkazy na servisy: CSF, s.r.o. (H.K.) CSF, s.r.o. (Praha) CHG Service, a.s. 
Viewsonic
-SIL Eastern Europe a.s. , Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava

WACOM
Reklamace a tech.  AMOS Software s.r.o. 
podpora  Patočkova 61, 169 00 Praha 6  tel. +420 284 011 211  wacom@amsoft.cz 

XEROX
Reklamace na  Reklamace podléhají zvlštní reklamační proceduře. Kontaktuje nejprve zákaznický servis 

Yamada
Reklamace řeší jen  UMAX Czech a.s. – servis 
autorizovaný servis:  Hloubětínská 11 , 198 00 Praha 9 – Hloubětín tel. 284 000 164 
Po -Pá 8.30h -17h (rovněž pro koncové zákazníky se záručním listem) 
e-mail: support@umax.cz